tisdag 9 oktober 2007

Världens längsta film

Imorgon är jag egentligen ledig från skolan, men min skola är så bra att jag har varit på alla onsdags lektioner i alla fall. Men...
Funderar på att vara hemma imorgon för jag har hört att vi ska se "Sagan om ringen" filmen.
Jag är den enda i Sverige som inte gillar den. För mej är den inte fyra timmar. För mej är den över åtta timmar lång och tar aldrig slut. Tiden går sakta när man har tråkigt. Inte nog med det. Vi ska även skriva en uppsats om den och läsa någon tråkig artikel om filmen.
Där sätter jag faktiskt ner min fot.
Jag vill ha en annan uppgift eller så kanske jag ska vara ledig på onsdagarna framöver.
Jag ska ändå gå till skolan i morgon. Alla i klassen har sett filmen och vi ville se mer program om hjärnan. Kan hända att det blir så istället. Jag hoppas på det i alla fall.

Inga kommentarer: