fredag 26 oktober 2007

Dilemma

Jag har fått för mej att jag ska ha mer egen-tid.
Jag menar naturligtvis tid för mej själv (sådant som tonåringar fruktar och föräldrar dyrkar) Min plan var att gå och se Jonas Gardells en mans show. Jag har aldrig sett honom uppträda, och jag är väl egentligen lika less på honom som resten av svenska folket, men jag har hört att det är bra. Problemet är att han är i Umeå när jag är i Luleå. Vad ska jag göra?
Jag gillar ändå några av hans böcker och jag tror det kan vara bra inspiration att se honom. Enda anledningen varför jag är så less på honom är väl att han är så gapig och tar så stor plats. Killen ältar i oändlighet...Men ändå ältar han ganska snyggt och intelligent, bara lite för mycket. Titta nu börjar jag också repetera mej om och om igen (inspiration?) Vad är mitt problem? Jo, att jag antagligen missar honom.
Kanske han uppträder i Luleå?

Inga kommentarer: