fredag 5 oktober 2007

Its lonely at the top

Jag vill inte vara annurlunda!
Jag vill vara som alla andra, passa in i gruppen och ha samma åsikter.
Varför har jag inte det? Jag kan inte tvinga mej till att ha deras åsikter hur mycket jag än vill.
Vad är det för fel på mej? Vill inte vara klassens ufo.
Varför tänker jag annurlunda?
Jag vill vara en vanlig Svensson med Volvo, hus. 2,3 barn och hund. Nej, ingen hund. Jag gillar inte hundar. Dom har så mycket saliv. ALLA hundar har saliv. Och jag har spott fobi.
Eller kan det vara så att jag använder min hjärna och inte slår på autopiloten och följer med strömmen? Kanske jag väljer att tänka fritt?
Det kan ju låta bra, men jag känner mej utanför.

Och jag bryr mej inte om jag stavar fel, jag ser det faktiskt inte!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är för att du inte är mellan 18-25. Var glad för det.