torsdag 25 oktober 2007

vad gör folk egentligen?

Min man längtar tillbaka (eller är det hem?) till Japan. Han har precis bokat in nästa resa. Vad kan jag säga? Det är en dyr hobby han skaffat sej. Själv ska jag åka till Luleå, hälsa på mamma och pappa.
Vi åker hela familjen, då kan vi få barnvakt så jag och min man kan gå ut och busa lite. Nu när barnen är lite större känns det som jag får tillbaka glimtar av mitt tidigare liv. Livet jag hade innan barnen, som jag spenderade på krogen sju dagar i veckan under några år.
Fast egentligen är det inte det jag vill göra, jag vill göra något annat, vet bara inte vad. Vad gör människor när dom är 35 år efter barnen har somnat? Vad gör dom på helgerna? Jag har faktiskt ingen aning...
Jag har inget att göra.

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker att din blogg har blivit riktigt riktigt bra!
(nu skall jag betala våra räkningar). Puss

Ingela sa...

Va fan kommerterar du sånt på bloggen? Du generar mej offentligt. Tack ändå.

Anonym sa...

precis!

Anonym sa...

Här var det intriger. *ler*
/Sus.