onsdag 31 oktober 2007

Carola


Har tittat lite i fars hyllor och har hittat ett gamalt kassettband som jag köpt en gång i tiden. Det var Carolas kassettsingel "Hunger." Jag tror jag var 11-12 år då. På B-sidan var det även "Främling" på inget mindre än fyra olika språk.
Jag har bråkat med Carola i verkligheten. Fast vi kom överens efter två långa timmar. Innan det hade jag tecknat fem olika förslag på hennes idé. Tillslut fick jag fram en bild som hon var nöjd med och jag var ganska nöjd med. (Tycker fortfarande mitt första förslag var bäst) Hon skulle ha den till sitt backdrop på sommar tunén. Hon var glad och nöjd efteråt, sedan tryckte hon även upp T-shirts med den. Jag fick två tröjer. Jag har inget minne av att jag använt dom, de ligger i en låda i min klädkammare tillsammans med autograf och foto.

Inga kommentarer: