fredag 26 oktober 2007

Så fungerar det!

Nu börjar det. Depresionerna. Folk blir trötta, tappar lusten till det mesta, och livet känns allmänt tugnt för de flesta. Folk börjar sjukskriva sej, planera sina självmord och trösta sej med alkohol. Jag vet hur det är. Plötsligt utan någon riktig förklaring blir allt jag gör dåligt och menlöst. Men det är inte sant. Det bara känns så. Egentligen är allt precis som vanligt. Men eftersom jag levat i snart 35 år känner jag igen mönstet. Därför vet jag också hur man kan röja undan detta lilla hinder.
Allt man behöver göra är att ta sej till närmsta hälsokost och köpa en ask extra stark rosenrot. Fungerar inom två timmar och sedan är allt som vanligt igen.
Fungerar toppen bra, och hjälper inte det, kan ni sova tills det blir april, då blir det fint igen.
Lycka till!

Inga kommentarer: