fredag 26 oktober 2007

Där satt den!

En skorpion glömmer inte, (jag är skorpion, stjärntecknet) vi kan ta ut vår hämnd flera år senare. Idag fick jag till det. Måste kanske tillägga att jag personligen har en väldigt förlåtande natur, så jag går inte omkring och är Fru Bitter.
Hur som helst.. För ett år sedan när jag satt i soffan och min man satt och spelade TV spel, kände jag mej lite utanför (och efter att varit gift i nästan ett decenium är jag kanske inte så super romantisk,) så utspelar sej det här:

-Är du något kåt då? frågade jag
-Nej... eller Ja, fast inte på dej, säger han

Sedan skrattar vi. Idag fick jag min hämnd. Vi plockade in disken efter middagen då han plötsligt frågar:

-Varför vill du ha sex med mej egentligen?
-För vi är gifta. så jag har inget annat val, svarade jag.

Sedan skrattade vi, jag skrattade kanske lite mer än honom. Är det ett tecken på ett fantastiskt äktenskap, eller är det tvärtom?
Vi kanske ligger på gränsen precis som galenskap och genialiskt. Ibland kanske det tippar åt olika håll.
Men kul har vi.

Inga kommentarer: