lördag 20 oktober 2007

Så är det!

Jag har sovit idag, mitt på dagen. Vad är det tecken på? För lite sömn, depression, sjukdom eller var den den där boken jag läste? Jag har läst ut en bok. Törs inte säga vad jag tycker om den. Åsikter kan ändras med tiden så det får smälta lite först.
Min man är inget glad idag, jag vet inte varför, så jag väljer att tro att det beror på nikotin sug.
Vi tog bilen till Ica för att köpa tröst. Jag köpte gorgonzola och en annan vit ost, päron, räkor och avacado.
NU VET JAG VARFÖR JAG MÅR SÅ HÄR!
-Det börjar bli vinter! Jag går i ide och behöver mer sömn. Det är övergången från höst till vinter som gör det. Snart är det vintertid. Bra, då var det problemet löst. Känns redan bättre. Ska genast gå och laga grönsakssoppa och ta några vitaminer.
Tip top, problemet är löst!

Inga kommentarer: