söndag 7 oktober 2007

?


Jag kan ju inte sluta skriva bara för att jag är lite hängig.
Däremot är det naturligtvis tråkigare att läsa bloggen, men så kan det vara. Livet går ju upp och ner. För mej en gång i månaden. Har tagit rosenrot idag och väntar på effekten.
Hoppas ni inte tycker det är för privat och obekvämt att läsa detta. Det är bara en del av livet, inte bara mitt, alla mår väl så här ibland?
Jag försöker bara berätta en del av livets resa när man färdas mellan olika jobb, utbildningar och motgångar jag stöter på i livet.
Kanske jag ska vara mer hemlig ändå?
Jag har i och för sej massor med hemligheter jag aldrig skulle berätta på bloggen, men alla människor fläker sej på ett eller annat sett, kanske det är ointressant och överflödigt. Kanske jag och hela samhället är less på dessa bloggande människor och undrar vad är det dom vill egentligen? Jagär helt vilse i pannkakan här...
Bäst och lägga upp en snygg bild istället...
Min dotter har lekt

Inga kommentarer: