måndag 8 oktober 2007

Borde jag vara rädd för att jag skriver det här?

Min man har visst badat naken i väldigt hett vatten med yakosa (jakosa?, japan maffia) i natt. Han började skicka massa konstiga sms. Han verkar ha haft väldigt kul iallafall. Undrar om det kommer med på dokumentären? Kanske inte.
Synd att inte han har en blogg så jag och barnen kan följa händelserna.
Själv har jag också badat, fast utan maffiamän omkring mej, men naken var jag.
Jag är inte ett dugg avundsjuk på honom.
Jag gillar inte att resa. Jag vill bara vara hemma hela tiden. Svenskar är ju kända för att dom reser så mycket. Fast jag är ju halv finne, kanske det är den finska sidan av mej som är dominant där. Fast jag skulle kunna tänka mej att åka till Finland, det vore kul.
Jag var i Finland på tattoomässa en gång. Det var speciellt. Finska människor är kritvita i hyn. Nästan blåa. Väldigt vakert faktiskt. Jag är också väldigt vit, fast jag blir rosa om jag är i solen. Det är ganska fult faktiskt.
Om jag plötsligt slutar blogga är det antagligen Yakosas fel.

Inga kommentarer: