onsdag 17 oktober 2007

Vill ha något nytt


Jag hann inte med att träna på eftermiddagen. Jag får helt enkelt göra det ikväll istället. Jag får inte ge upp nu. Fick tidningen "Topphälsa" idag. Där kan jag få tips hur jag kan få bättre sexlust med några enkla övningar.
Men det kanske är så att jag vill ha mindre sexlust. Hur ska jag då göra? Ska jag göra övningarna baklänges då, eller upp och ner? Jag vet inte.
Martina Haag är på omslaget och gravidlystern osar om henne. Kanske jag är lite avundsjuk.
Jag vill hitta på något omtumlande. Något nytt. Min man ska sluta röka. Kanske jag ska börja? Jag är väldigt sugen, men jag vill hitta på något annat. Jag tror det lutar åt en ny frisyr. Min man erbjöd sej att raka mitt huvud. Det är inte min grej.
Folköl och cigg det är vad jag vill ha.
Och en billig permanent.

Inga kommentarer: