måndag 8 oktober 2007

Mer musik, jag blir aldrig mätt idag

Idag har jag insett att jag måste gå på konsert eller se lite jazzband eller nåt.
Tidigare när jag tatuerade hela dagarna sjöng jag alltid. Mina kunder gillade det. Jag tror dom kunde slappna av bättre och så slapp jag prata med dom. Självklart pratade jag med dom, jag var inte ignorant, men det var skönt att fly in i musiken.
Det är ett stort steg från att ha musik omkring sej helatiden till ingen musik alls. Jag saknar det jättemycket.
Fick höra att min gamla klasskompis, Niklas ska spela på Debaser. Kanske jag ska ta mej till Stockholm?
När jag bodde där fick jag tatuera in Clubkillers logo på folk, då kom dom in gratis en gång i månaden.(klubben var på Debaser) Undar om någon ångrat den tatueringen? Kanske det är ett trevligt minne för dom?
Jag har ju min Elvis tatuering...

2 kommentarer:

Maruschkan sa...

Hej! Jag såg att dom ska spela jazz på en pub här i stan. Varje fredag tror jag att det stod. Jag ska kolla upp det så kan vi gå å lyssna, så att du får ditt jazzbehov tillfredställt. Har du sett min andra kommentar på "djup suck"? Mvh Marica

Ingela sa...

Marica! Kul att du kommenterar.
Ja, nu har jag läst din andra kommentar. TACK för den! Fast jag gillar ändå vår lärare. Hon är lite agresiv på nåt sett, fast lite cool.
Torsdags jazz! Vi tar det när min man kommer hem.
Kram