lördag 13 oktober 2007

Bada


Är ganska pigg nu efter flera dagars förkylning och förkylda barn. Nu vill jag träna och framför allt bada. Inte hemma i det trånga badkaret, utan i stor bassäng. Som barn ville jag bli Ester Williams. Hon var ju bäst. Snygg och badade helatiden i filmerna. Det vill jag också göra. Hur skulle en sådan film se ut i dag? Kanske jag ska göra en liten film med min bror.
Jag kan ju mima till någon fin gammal låt och snurra runt i vattnet med badmössa med plastblommor på. Kanske blir bra. Han har visst gjort några musik videos.
Jag ska tvinga min bror komma hit, för jag kan ju inte åka till Luleå helatiden. Även om jag vill det, mina barn också, och min man med. Dom vill faktiskt flytta till Luleå. Men jag vägrar. Luleå är ju sveriges bästa stad och flyttar jag dit kommer jag att upptäcka att det kanske inte är så. Bättre att leva på fantasin.
Så fort min man kommer hem ska jag tvinga honom att köra mej till äventyrsbadet, då blir det åka av.

Inga kommentarer: