måndag 5 november 2007

Tränat

Idag när jag satt på bussen började det göra ont i min mage. Inte av hunger dock, jag tror det var allt i min mage som kom i kläm. min kropp hade sjunkit ihop till en depprimerad persons hållning och jag kunde känna hur allt i min mage blev tillplattat. Vart är mina magmuskler undrar jag? Ska dom inte trycka in magsäck och tarmar och annat som finns där inne? Musklerna ska väl hålla upp ryggen så jag inte faller ihop som en trasdocka.
Ikväll har jag gjort 200 sit ups.
Jag känner mej lite darrig då jag även testade armhävningar. Mitt gäddhäng har nått en gräns jag inte tycker om längre (typ: the bloob). Om jag står rakt upp och håller armarna åt sidorna (som Jesus på korset) då ser jag mer ut som Batman. Nog för att han är lite cool, men jag tror inte han flyger med sitt gäddhäng.
Hoppas jag har träningsvärk imorgon. det är jag värd.

Inga kommentarer: