torsdag 15 november 2007

Musikal?


I morse när vi (jag och min syster) låg i sängarna och pratade sa jag att det blir ju kul om vi kan gå på Singing in the rain, för då får ju jag se Johan Rheborg live. Då säger hon:
-VEM ÄR JOHAN RHEBORG?
Vilken hädelse, hur kan hon? Att hon inte bott i Sverige på tio år är inte en giltig förklaring!!!!!!
Om det finns biljetter kvar och om dom inte är allt för dyra ska det få bli kvällens äventyr. Då får jag även se Karl Dyall dansa. Jag tycker det är lite kusligt att han, Karl, ser ut som en tjej och att han syster Sharon ser ut som en man. Dom ser exsakt likadana ut i ansiktet, är dom tvillingar?
Nu ska jag och min tvilling gå ut och handla böcker och biljetter.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar er bada tva...
I wish I could be there!

Veronica

Anonym sa...

Yay!!

Gud vad kul att se din söta nuna igen. Och nästa gång du är i Stockholm, ring mig! Står i katalogen :) Nu ska jag läsa dina alster. Kram /Ivan

Ingela sa...

-Veronica! Vad jag saknar dej...Det dummaste jag gjort var att presentera dej för din man.(För du flyttade ifrån mej, hur ska jag stå ut?)
Saknar dej enormt, hoppas att allt är tipp topp för dej och din familj. Du skulle varit med oss, vi måste ses i framtiden Puss och kram!

-Ivan! Jag som är blyg kanske tar mod till mej och ringer nästa gång. Vore kul att få uppdatering på ditt liv och höra din underbara röst live. Min son heter Ivan i andra namn!!! Jag tycker det är fint!
Kram!