torsdag 1 november 2007

Negativt

Nej, det blir inget bättre idag. Vi har varit runt på Myrorna och Röda korset. Det fanns inget av intresse för mej. Min man som har en större passion för shopping än mej, han hittade gamla sopor (läs:kameror) som han köpte. Själv är jag besviken på allting.
Vi tog med oss barnen till Godis huset för att hitta tröst, sedan körde vi hem till gettot på Kallkällan. Efter en påse brända mandlar mår jag fortfarande inte bättre.
Mitt nästa hopp är att dricka vin ikväll. Medans min man är och fotar Kendo ska jag parkera mej på en bar i stan. Dessutom är det omöjligt att lägga ut en bild på eländet då min dator inte har full kapacitet pga. snyltat internet.
Jag saknar min rosenrot.
Förlåt att jag bara sprider obehag omkring mej.
Bäst att sluta nu.

Inga kommentarer: