lördag 10 november 2007

35år

Jag fick ett samtal av min mamma igår. Hon bjuder mej och min tvillingsyster till Sthlm nu till veckan. Jag som precis hade bestämt mej för att vara hemma av flera anledningar. Nu måste jag tänka om. Dessutom måste jag hitta på en lösning till mitt deppiga humör. Min man tror jag är hängig för att jag inte skriver något. Jag vet inte om han har rätt. Man kan väl skylla på precis vad som helst egentligen.
Jag skyller inte på någonting alls, jag vet inte vad det är. Jag vill läsa, testade det idag, men jag somnade visst.
Ikväll blir det vin och ost, och Simpson (jag var aldrig sugen igår) Så kanske det blir lite mysigt i alla fall.
35 år, är jag medelålders nu? om 35 år fyller jag 70, om jag lever det vill säga. Undrar vad som händer på de 35 åren?
Blir jag mormor? farmor? änka? Blind? har jag pool? var bor jag? Det tar bara 35 år att få veta. Tur att jag lever, livet är spännande och lite kort kanske.

Inga kommentarer: