torsdag 1 november 2007

PMS

Bäst att passa på att skriva lite nu när internetet fungerar. Jag har lyckas läsa mailen men annars verkar det lite slumpmässigt vad som går att få fram. Jag och min man har disskuterat vad vi ska göra idag. Problemet blev att jag vill shoppa kläder och det vägrar min man följa med på. Kanske jag åker in själv till stan senare?
Min pms gör livet surt för både mej och alla runt omkring mej. Och inte har jag några pengar heller. Och ful är jag idag. Och jag har inget att ta på mej. Och det är svinkallt ute.

2 kommentarer:

Malin sa...

Ingela, svårt att tänka mig dig ful. Se dig i spegeln och tänk positivt....säger hon som ligger förkyld i sängen med stor svullen näsa. Fönstershopping rek. vid panka tider, kanske hjälper. Ha en skön dag!!

Ingela sa...

Tack för tipset!
Det hjälpte visst inte.
Livet suger!