torsdag 31 januari 2008

Om jag säger det i morgon kan jag sova gott sedan.

Nu har jag bestämt mej. Jag måste sluta min skola. Jag måste vara kreativ, skapa något, annars mår jag inte bra.
Sluta skolan var ett lätt beslut. Det svåra är att berätta det för min lärare. Jag är rädd att hon börjar gråta. Ja, jag tror hon kommer göra det. Hon blir i alla fall väldigt besviken, om jag har tur blir hon arg. Men hon är mer en sådan som gråter.
Jag har inte sovit bra på två nätter nu bara för att jag måste berätta det för henne. Jag vill inte göra illa någon som jag tycker om, men ibland är det tydligen tvunget.
Om jag säger det i morgon kan jag sova gott sedan.

2 kommentarer:

Anders Sparring sa...

Hon kanske läser din blogg, så behöver du inte säga det alls.
Så, vad ska du göra nu?

Ingela sa...

Jag tänkte på det när jag skrev det.
Jag är 99,9% säker att hon inte gör det.