måndag 21 januari 2008

Minnesförlust


Gårdagen bara försvann, jag kommer ihåg att jag hade yoga med barnen och lagade mat, annars vet jag inte vad som hände.
Jag väntar med spänning på mina hormonpiller som jag beställt. Kanske minnet och annat trassel blir lite bättre.
Krävs tålamod bara.
Idag är mina barn griniga och förkylda så jag är hemma med dom.
Just nu jag saknar sommaren, jag vill cykla. Är inte februari bästa månaden att resa bort? Jag ska i och för sej resa till Luleå den 7 februari, men det är väl inte direkt varmt där.
Men det ska bli roligt ändå.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Har du kollat dina blodvärden? Kan ställa till med allt möjligt skumt om de små röda kropparna inte finns i tillräcklig mängd.

Ingela sa...

Var kollar jag det? Snälla säg inte vårdcentralen, jag bojkottar dom helst (pga. dålig service) Det är inte järnbrist du tänker på? Vad är det mer för symptom?

Rudi sa...

Om inte ens järntabletter fungerar så går det ju alltid bra att prova med ett gott skratt (eller vitaminer).

http://www.svd.se/kulturnoje/serier/artikel_5017.svd

Ingela sa...

Ett gott skratt är det jag lever för.

Anonym sa...

Jo det var just järnbrist jag tänker på. En del kvinnor särskilt kan lida av kronisk järnbrist som kan ge alla möjliga symptom. Vårdcentralen eller privat läkarmottagning går säkert lika bra vilket som. Å det är klar du måste få det utrett medicinskt om du har de besvär du har...