torsdag 24 januari 2008

Ebbot


Jag gillar "Soundtrack of our lives" och på lördag spelar dom här i Umeå. Vore intressant att se hur Ebbot sjunger live. Jag gillar hans röst och hur han sjunger. Jag misstänker det kommer vara fantastiskt.
Vad jag däremot inte gillar är att det är massor med andra band som spelar och att det kommer att vara massor med folk där. Jag är en person som aldrig skulle åka på en festival även om jag fick betalt, det är bara inte min grej. Tack och lov spelar dom tidigt på kvällen så jag kan fly fältet sedan. Jag ser verkligen fram emot det.
Undrar om det finns biljetter kvar?

3 kommentarer:

Anonym sa...

TSOOL är grymt bra, såg dem live för några år sedan...

Harry sa...

Ahh joo! Tokdiggar dem. Så många gåshuds låtar. Usch titta nu skrev jag en kommentar här ändå... känner mig smutsig :D

Ingela sa...

Jag har köpt biljetter idag!