tisdag 1 januari 2008

Allt är bra, bättre och bäst

God morgon! Jag mår prima och kollar B-kanalen med min son. Resten av familjen sover än.
Ja, jag har lite ångest över det nedre inlägget men det kan jag leva med. Det konstiga är att nu när jag läser det själv, verkar jag vara missnöjd på något sett. Men det är jag inte! Jag var jätteglad och på ett toppen humör när jag skrev det. Vad konstigt att det blev så. Det är inget bra att skriva när jag druckit lite vin. Men nu är det slut med det. Jag börjar det nya året i hälsans tecken. Har köpt en detox-kur som jag ska starta med idag.
I dag önskar jag förresten att pizzaexpress fanns i den här staden, eller vad som helst som har färdig mat och delivery.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du får rapportera om detox, nyfiken på det själv. God Fortsättning! :-)

Ingela sa...

Min detox är brun vätska 1,5 liter. Den smakar som den ser ut.