fredag 4 januari 2008

Det är tydligen fredag idag


Hela dagen försvann, vad var det som hände?
Jag har tatuerat två svalor med några banderoller och så har jag städat i dag. Fast i huvudet har jag gjort upp en plan över hur jag ska gå till väga med det nya året. Jag har nämligen fått en idé. Den är lite hemlig än, så det kanske var dumt att överhuvudtaget nämna den. Hur som helst, går det framåt med min detox kur och acnen har snart blommat ut för fullt i mitt lilla plyte. Lagom till skolstart den 14 januari kommer jag se ut som en fullfjädrad tonåring. Eller kanske inte. Mer som en 35 åring med finnar kanske...men det är ju övergående.
Fick reda på att min deadline på essäerna är först nästa fredag vilket är en gudagåva. Barnen är på dagis hela nästa vecka så jag har dagarna fria till att läsa, skriva och träna. Jag har ingen större koll vad det är för datum eller dag nu när jag är sååå ledig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin tatuering på svalorna! //Phia