onsdag 2 januari 2008

Dröm


En av fördelarna med att fortfarande vara ledig är att jag kan ha sovmorgon, och har jag sovmorgon kan jag ha sådana där mysiga drömmar man bara har tidigt på morgonen. Jag drömde att jag gick in i en liten nyöppnad klädaffär (i Luleå) där alla kläderna var precis i min smak. Supersnygga kläder, blusar, klänningar, jackor (inga byxor dock) i fantastisk smakfulla färger (inget skrikigt) Av någon anledning skulle personalen göra ett ärende så jag fick hoppa in och ta betalt, svara i telefon osv. eftersom affären var ganska ny öppnad och allting där inne väldigt dyrt var det inga kunder. Telefonen ringde en gång men jag visste inte vad jag skulle svara då jag inte kunde namnet på affären. Och så hände det lite annat, men det roliga var att när jag vaknade hade jag en enormt stor lust till att designa kläder, det har jag aldrig varit intresserad av tidigare.
Jag har inte gjort det idag men jag har städat min garderob istället. Och dessutom strukit alla mina skrynkliga blusar!!! Det här en ny konstig sida av mej jag inte känner igen. Jag har aldrig gillat att stryka men idag var det trevligt och avslappnande.
Kanske jag är vuxen nu?

Inga kommentarer: