onsdag 16 januari 2008

Min önskan

I morgon ska jag tatuera min vän Linnéa. Hon undrade vad jag ville ha för körsbärsblommorna jag ska göra.
Jag sa att jag ville ha Johan Rheborgs autograf, ett signerat foto helt enkelt.
Jag tror inte jag får det. Men jag tror hon jobbat lite på det i alla fall, ibland kan det ta lite tid, kanske flera år, vad vet jag? Själv tänker jag inte lyfta ett finger för att tigga/köpa den. Det kanske uppfattas som om jag vore besatt av honom på något sett och det är jag ju inte. Jag är ju helt normal. Jag missade honom på den där sport galan för någon dag sedan. Det är väl ett tecken på icke besatthet? Nu får Linnéa stå för all galenskap med sina terror mail till honom (eller hur hon nu går tillväga).
Stackars henne, men den som vill bli fin får lida pin.

Inga kommentarer: