onsdag 2 januari 2008

Hans Gunnarsson och jag delar säng i kväll

Jag kollar Martina Haags blogg hela tiden bara för att kolla om den där bäbisen ploppat ut. Det stör mej. Jag har till och med börja läsa alla kommentarer som finns på bloggen. Det är att hamna i bäbis världen igen. Skrämmande, men jag kan inte sluta följa den.
Vi har kollat på "24" och det är ju också ganska beroende framkallande. Bara två avsnitt kvar nu. Jag tycker säsong sex har varit ojämn och med ganska dåliga repliker. Jag är lite besviken, men kanske jag hade för stora förhoppningar?!
Jag har läst ut Kajsa Ingermanssons "Lyckans Hjul". Min man frågade varför jag fortsatte läsa den om jag nu inte gillade den så mycket. Jag svarade att den är inbunden och dyr, det vore dumt om den ligger oläst. Jag undrar om det var sant eller om jag ljög? Nu tänkte jag börja med Hans Gunnarssons "Någon annanstans i Sverige" Den måste vara bra. Han skriver helt i min smak Han är en person jag skulle vilja ha middag med. Och Tage Danielsson och min man måste vara med naturligtvis. Min man är bäst på middagar, han är alltid intressant (eller så läser han intressanta böcker?)
Nu ska jag och Hans hoppa i säng.

Inga kommentarer: