lördag 29 september 2007

A walk down memorylane...


God morgon!
Vad är det på bilden kan man ju undra? Svaret är: min tatuering, och JA, det är Elvis Presleys autograf.
Fast skriven av en Elvis immitatör (Jim le Bouf) i Las Vegas. Jag och min man var där och firade vår andra bröllopsdag på hotel Riviera.
"Elvis" var fantastisk, sjöng bättre än Elvis och var kanske en aning rundare. Det var så bra. Jag skrek som ett Beatels-fan.
Jag tiggde till mej hans autograf på benet, och sa att han måste skriva den extra fin då jag skulle tautera in den.
"You crazy girl from Sweden" skrockade han.
Så kom vi tillbaks några veckor senare. Jag visade tatueringen och han blev glad.
På kvällen under showen presenterade han mej för sin publik som "My biggest fan from Sweden" och jag fick gå upp på scen och visa mitt ben. Sedan fick jag en nalle och en puss och han sjöng "littel sister" för mej.
Av någon anledning är det ett trevligt minne...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ooooo!! Little Sister är min Elvis favorit!!
"Little sister don´t you do it once or twice, and say it´s very nice and then you run - little sister don´t you do what you´re big sister´s done". hahaa

Puss