måndag 10 september 2007

Jag har vintertid

Har upptäckt att det är jag som måste väcka barnen imorgon. Jag måste alltså ställa larmet på väckar klockan. Jag vet inte ens hur man gör det. Det är nog inte alls så svårt. Jag har fortfarande vintertid på min mobil och det behöver jag ju inte ändra, det blir ju snart vinter. Jag kommer ihåg att jag aldrig ställde om min kolcka i min lägenhet (när jag var singel.) Ibland hade jag kompisar som sov över, och så smet jag iväg på morgonen till jobbet (itid) Tyvärr visste inte alla om att min klocka gick vintertid. Dom kom inte i tid till sina jobb. Gamla minnen. Undrar vad som hände med alla jag kände förr? Hoppas allt går smidigt imorgon då barnen måste upp extra tidigt pga. min skola. Kanske jag ska ligga vaken hela natten så jag inte försover mej, det har ju fugerat ibland.

Inga kommentarer: