onsdag 19 september 2007

Underbart!

Underbart, säger jag bara. Underbart! Jag har precis fått massage av en kille på ca: 25 år. Med ett fast handgrepp och bestämda händer (som visste vad dom gjorde) masserade han varje liten millimeter av min kropp. Det gorde så ont och var så skönt. Precis som jag vill bli behandlad. Hårt och bestämt, men ödmjukt. Tryggt och bra! Värd vartenda öre.
En annan bra grej med han var att han inte skulle chit chatta med en hela tiden. Han var tyst och kommenterade inte mina tatueringar, vlket gjorde att jag kunde slappna av bättre och försvinna in i dimman.
När jag sedan kom hem hade min man bokat en "affärsextra"-biljett till Luleå. Bortsett från att han vill bli av med mej, så gör han det med klass. Jag får alltså extra benutrymme, tillgång till dagstidning, kaffe, macka och tillgång till el. Och antagligen inte så många medpassagerare att trängas med. Det känns underbart! Jag tycker min lediga dag har artat sej väldigt bra. Har till och med gjort Universitetsläxan. Min novell är klar. I alla fall de två första sidorna. Det har varit en riktig toppen dag. Kanske jag ska bli utbränd oftare?

Inga kommentarer: