måndag 3 september 2007

Jag är ful i öst

Jag kom på en sak. Har ni märkt att jag inte tagit så många kort på mej sedan jag flyttade min dator till sovrummet. Det finns en anledning till det. Jag har upptäckt att jag blir jätteful på bild när jag blir fotad i öst. Tidigare fotade jag i köket. Då blev det ok. Köket ligger åt sydväst tror jag. Det ligger iallfall till vänser om söder. Där blir jag ganska snygg (för att vara jag alltså) Men i sovrummet (östläge tror jag) blir jag ful. Undrar om min man har märkt det? Så fort jag kommer in i sovrummet blir jag ful. Det är inget bra. Jag har även testat fota i vardagsrummet (öst) samma sak där, Jag blir skitful. Det är stor skillnad jag lovar. Imorgon ska ni få se foto öst vs foto sydväst, så får ni se vad jag pratar om.

4 kommentarer:

Jorgen sa...

Ja men, du måste väl inte ta bilderna i samma rum som du har datorn? Dom sitter väl inte ihop? Hur som helst har JAG börjat upptäcka att jag inte ser bra ut i något väderstreck alls (40-års kris kanske :-) Har också börjat inse sanningen i detta Bundy-citat "håret som en gång växte på huvudet börjar nu komma ut ur näsan och öronen". Nä, DU har långt kvar innan du blir ful, om du någonsin blir det...

Ingela sa...

Va? Jag MÅSTE ju ta bilderna när jag skriver bloggen. Hur skulle det annars se ut om jag lade upp gamla brölloppskort och andra snyggare "osanningar"? Det går ju inte. Det är ju lite läskigt med hår som växer på insidan av kroppen, (det finns flimmerhår i halsen också, men dom behöver du nog inte trimma, har aldrig sett att sånna kommer ut ur munnen) men du får önska dej en super stark trimmer från tomten och sen limma fast håret på pannan. Super snyggt! Jag tror Donald Thrump gör så.

Matti Sedholm sa...

Hmm....du ser väldigt bra ut för att vara ful i öst, tycker jag. Om du vill känna dig snyggare kan vi byta sovrum med något av barnen. De har ju västläge.
Dessutom är de så unga och fulla av liv att det inte gör något ifall de är fula när de skall ta foton på sig själva i vårat gamla sovrum. De kan liksom bära det bättre....

Ingela sa...

Ska vi ha en date i öst ikväll?