måndag 17 september 2007

Måndagen började bra...

Allt började bra, ägg frukost, skjuts till skolan (då det ösregnade.) Jag klarade provet galant. Endast en grej jag inte kom ihåg (och detta var utan att plugga till det) Jag är mycket nöjd. Åt min favorit lunch, Ceasarsallad (utan kyckling tack.)
Men sen hände det något. Jag hade planerat att gå bort till gymet och träna, boka massagetid och simma efter lunchen. Istället går jag och min man ut och röker (fast jag inte var sugen)
Efter det duchade jag, var tvungen att ta bort smink och annat opassande när jag tränar.
Och då: PANG! Blev jag jättetrött och tappade lusten helt. Det är helt omöjligt att gå dit idag. Vill inte. Kanske jag smiter när det är dags att hämta barnen istället...Då får jag egen tid. Jag får se.
Nu ska jag läsa bloggar och maila vänner.

Inga kommentarer: