torsdag 20 september 2007

Jag är normal

Idag känns allt som vanligt igen, bortsätt från att jag har ont i nacken från massagen igår.
Men det gör inget!
Idag ska jag gräva fram lite plock att släpa upp till Luleå. Videokamera, målningar och annat elände. Här ska jobbas!
Jag är väldigt peppad på att få iordning min hemsida, men sånt tar tid då jag har mycket text att arbeta med.

Tänkte på en sak igår... Min man har det så lätt för sej. Får en fototidning och kan snabbt bli inspererad och plocka upp ideér.
Jag däremot, måste läsa en hel tjock bok innan jag vet om det var bra eller dåligt. Det kräver som mycker mer från mej och mycket mer tid. Dessutom kanske boken är dålig dessutom. Det går ju fortare att trycka på knappen på kameran än att skriva en bok. Det är ju inte slumpen som avgör om jag skriver en bra bok eller inte, så att säga.
Jag menar inte att man som fotograf inte lägger ner nåt arbete på det man gör. Jag vet inte vad jag pratar om egentligen...
Bäst att sluta.

Inga kommentarer: