onsdag 5 september 2007

Inte roligare än så...

Jag har tappat fokus. Skulle inte den här bloggen handla om min kamp till böckernas och det kreativa skrivandets värld? Jag vet inte vad som hände. Kanske mitt privatliv kom emellan. Jag är på dåligt humör idag och har inte heller riktigt lyckats bli fångad av Hans Gunnarssons bok. Jag vet att det inte är hans fel utan mitt. Eftersom jag inte kan koncentrera mej kollar jag runt på andras bloggar. Jag finner det underligt att människor kan få en karriär genom att skriva om att andra människor är idioter. Vad bidrar dom med egentligen? Därför ska inte jag göra samma sak och förpesta erat.

P.s. Jag tror det är nu jag ska vara så där charmig och oemotståndlig enligt horoskåpet i Amelia. Snart, snart kommer det. (Charmen förhoppningsvis) d.s

Inga kommentarer: