torsdag 27 september 2007

Redan?!

Imorgon är det fredag. Det har jag inte fattat, jag trodde det var en vecka kvar än. Det betyder att jag ska ha klassfest och sjunga på lördag. Jag är trött! Var det inte lördag igår?
Dessutom vågar jag inte dricka alkohol med tanke på hur jag mår. Vet inte hur jag ska göra än.
Jag har inte varit ute i Umeå så mycket sedan jag flyttat hit. Kanske tio gånger på tre år. Hmmm! Jag får fundera på det ett tag.
Vi tjejer ska tydligen börja dagen med shopping, sedan är det Afrodans.
Det lät ju spännande! När jag frågade och ville ha svar mer exakt vad man gör, sa hon att man skakar på rumpan och dansar okontrollerat. Det lät ju galet. Jag kan förstå att om man är kring 20 år så är det roligt om kroppsdelarna skakar okontrollerat. Men på mej gör dom ju det ofrivilligt bara av att promenera. Jag vill inte skaka. Bara om jag fryser eller är rädd.
Inte på afrodans bland folk. Kanske mitt gäddhäng eller mina bröst slår till någon? Jag vågar faktiskt inte.
Men det vore ju toppen om jag kunde sjunga och filma kareoken, kunde ni få både se och höra vad menar med att kareoke är kul.

Inga kommentarer: