tisdag 18 september 2007

Anti-stress

Ojdå, jag klarade inte av min 48 timmar bloggfritt, men jag har klarat av andra saker.
För att snabbt och effektivt bli av med min stress har jag (egentligen är det min man) gjort följande: bokat av mina kunder, bokat av körlektioner, bokat in massagetid till i morgon.
Själv har jag: tackat nej till jobb, struntat i föräldramöte, ignorerat barnen, motionerat, och ska strunta i skolan imorgon.
Hörde att det effektivaste sättet att bli av med stress är att smita från brottsplatsen, vilket jag gör på fredag. (Luleå here I come)
Jag har så mycket att göra att jag faktiskt inte tid att vara stressad!!!!!!
Måste skaffa mej en sekriterare som kan ta hand om: telefon, bokningar, avbokningar, städ, pappersarbete, lunch och allt annat jag inte får tid till.
Att jag är stressad är ett tydligt tecken på att jag måste bli rik igen. Omgående!
Det är ju en av nackdelarna när jag är gift, att jag inte kan gifta mej rikt.
Men det gör ingenting.
Rika människor är antagligen supersnåla (hur skulle dom annars vara rika?) eller så jobbar dom helatiden (och då ser man dom aldrig) Sen finns det ju snälla, omtänksamma, respektfulla rika människor, (men dom finns väl mest i fantasin)
Tro inte att jag har något emot rika människor.
Som Dahruma sa (på ett ungefär): Om du föds fattig, var en bra fattig. Om du föds rik, var en bra rik. Om du går från fattig till rik, kan du lätt tappabort livet på vägen.

Imorgon blir det bloggfritt igen (om det går)

Inga kommentarer: