tisdag 25 september 2007

Hjärn-haveri


Nu vet jag varför jag mår illa. Det är stress!
Kroppen är så stressad att den inte orkar ta hand om maten (där av illamåendet.) Hormonerna hamnar i obalans och kroppen saknar (eller var det tillverkar?) B-vitamin.
Känns inget bra alls. Jag börjar få tillbaks min "mjuka hjärna." Nu måste jag vila.

Min lärare tyckte jag såg sliten ut och att jag borde gå hem, men det ville inte jag. Jag ville se "värsta språket" och det gjorde jag. Ska stänga av mobilen i några dagar och ta det lugnt.
Hoppas jag orkar blogga för det tycker jag är kul.
Köpte bla. John Steinbecks "Möss och människor" idag, tyvärr utgiven i samband med en kvällstidning. Men han är fantastisk och jag kunde inte hålla mej ifrån den. Nu ska jag ligga på soffan och stirra.

Inga kommentarer: