måndag 17 september 2007

Linnea är gullig

Fick ett kedjebrev av min nya vän Linnea. Normalt är väl inte sådana några favoriter hos mej, men det här var lite annurlunda.
Det stod massa gulliga saker om vänner, korta och långa relationer och sånt pluttinuttigt. Väldigt välformulerat.
Men så på slutet av texten stod det: "Skicka detta brev till SJU av dina vänner" Ursäckta! SJU vänner, vem fan har SJU vänner? Själv har jag EN nära vän som jag sällan träffar, nästan bara mail kontakt ( Ja jag menar dej Ante) Sedan har jag två nya vänner varav en bara mail kontakt (Linnea) Annars känner jag inga, kanske några grannar, men vem har TID att umgås? Vem har SJU vänner, jag bara undrar.
Hade jag vänner skulle jag väl inte sitta här och skriva blogg. Jag gör ju det för jag inte har någon att prata med...Eller för att jag inte har tid att träffa någon...eller för att jag vill skriva...Eller varför gör jag det egentligen?...
Jag är VÄLDIGT kräsen när det gäller vänner, kvalitet framför kvantitet, hur skulle det se ut om jag inte var det?

Inga kommentarer: