fredag 28 december 2007

Tillfällig lycka

Min man har träningsvärk. Det tycker jag är bra, han behöver det. Det gör att hans hjärna blir överröst av dopamin och endorfiner vilket gör honom glad och det i sin tur gör mej glad. Tänk om han kunde ha träningsvärk jämt?!!! I morgon kan han nog inte gå i trappan ens.
Mina granar har ringt flera gånger nu och frågat om jag ska med och träna, och mentalt vill jag det, men nu har jag annat att göra.
Jobb! Det piggar verkligen upp att känna att jag är bra på något och att någon behöver min kunskap. I morgon ska jag tatuera en fjäril på en fot, det ser jag fram emot. Fjärilar och blommor är alltid bäst (speciellt på killar då blir dom extra tuffa.) Ska konsultera en som vill ha svalor också. Tänk att tatueringar kan göra mej lycklig igen, det hade jag aldrig trott. Även om lyckan är tillfällig, är den i alla fall där just nu.
Arbeta är fantastiskt, jag förstår mej inte på folk som vill vara arbetslösa/ledig längre tid.

Inga kommentarer: