måndag 24 december 2007

Jultomten luktar rök

Det mest förnedrande jag vet är att spela jultomte. Det fick jag göra idag. Då min son (6 år) tycker det är konstigt att pappa försvinner varje gång tomten kommer. Jag "blev hård i magen" och satt på toa när tomten kom.
Sanningen var den att jag tog på mej bruna linser, skägg, mage och annat tillbehör på toaletten. Jag till och med målade två tänder svarta bara för att förvilla deras misstankar. Sedan gick jag ut och rökte Marlboro lights så jag skulle lukta konstigt.
Allt fungerar bra då jag kan ha hur mörk röst som helst och jag tror jag lyckades väldigt bra. Sedan var tomten tvugen att gå ut och jag kunde senare spola och komma ut från toan.
annars har det mesta flytit på normalt och jag och min man jämfört hur många jul hälsningar vi fått. Jag fick EN av en klasskompis. Min man fick sex stycken, från vilka vet jag inte.
1-6 till min man.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du skriver djävulskt bra och roligt nu.
Jag älskar dig verkligen!

Ingela sa...

Ahaaaaa!

Ingela sa...

Jag kanske är bäst på fyllan? Men det går ju inte. Jag kan ju inte dricka glögg jämt!