fredag 7 december 2007

Fick mycket hopp i dag

Vilken dag det har varit! Började med en två timmars föreläsning om mat och hjärnans kemi. Mycket intressant! Det var det bästa med hela dagen. Jag känner stort hopp om att få ordning på livet med hjälp av rätt kost.
Kanske jag kan bli av med min pms bara genom att äta annorlunda? Tydligen har alla människor mer eller mindre obalans på kemin i hjärnan och det kan man visst justera ganska lätt med rätt diet och mineraltillskott. Jag ska göra ett test och kolla. Spännande!
Tog sedan bussen till universitetet och hade en väldigt bra lärare där också. Vi pratade bland annat om kärleksdikter och klyschor. Det var mycket intressant. Jag är glad att jag inte skrev någon kärleksdikt i alla fall.
Vår lärare var väldigt bra, hon inspirerade mej mycket. Nu vill jag skriva mer och mer och mer.
Kanske hon har knep på hur man kan få tag på lite extra tid också?

2 kommentarer:

Anonym sa...

HEJ SIZ.
JAG HOLL PA ATT SKRIVA TILL DIG TIDIGARE I VECKAN OM DET DAR MED ATT KOPA NYA KLADER & GA TILL FRISSAN. FAST NAR JAG SKULLE SANDA GICK DET INTE. DET VAR SOM FORR I TIDEN, INNAN VI HADE BREDBAND & DATORN ALLTID HANT LOGGA UT INNAN JAG SKRIVIT KLART. FAST DEN HAR GANGEN VAR DET KANSKE FOR ATT DU HOLL PA ATT UPPDATERA/SKRIVA PA DIN BLOGG. SEN ORKADE JAG INTE SKRIVA OM ALLT IGEN.
IALLA FALL SKULLE JAG BERATTA ATT JAG HAR PRECIS KLIPPT MIG. I MANDAGS. DET GICK VALDIGT FORT & JAG HANT INTE ENS REGISTRERA HUR DET SAG UT FORRAN NAGRA DAR SENARE. HADE BARA BETT HENNE TRIMMA DET FOR JAG GILLADE FRISYREN HON KLIPPTE SIST. SKIT FINT VAR DET. MEN NU! MIN LUGG AR HELT BORTA! FORUTOM EN LITE LANGRE SLINGA TILL HOGER SOM DET BARA SER UT SOM OM HON MISSADE!
DET AR FAKTISKT VALDIGT SALLAN JAG KOMMER FRAN EN FRISOR & TYCKER DET SER FANTASTISKT UT. ALLA FRISORER SOM JAG GILLAR FLYTTAR TILL NAN ANNAN STAD. DET HAR HANT MIG 3 GANGER NU.
JAG FAR TROSTA MIG MED ATT DET VAXER UT IGEN.
/ANNICA

Ingela sa...

Ge mej genast din mail adress! eller maila mej.