söndag 30 december 2007

Snart...

Efter ännu en natt medsjuka barn (feber) vaknade jag för tredje morgonen på raken med huvudvärk. Men det gjorde ingenting. För jag har DN i brevlådan varje morgon och idag tog jag mej faktiskt tid att läsa den. Den är jättebra.
Har suttit och gjort menyn till nyårsafton och är väldigt nöjd med resultatet. Vi har bjudit över våra grannar. Deras minsta dotter tål inte mjölk så jag har fått klura lite på desserten. Men nu är jag nöjd och supersugen på att börja.
För oss är nyår början på ett NYTT år så idag har vi vår julgransplundring. Det snart dammiga pepparkakshuset ska bort och våran överpyntade plastgran. Allt ska bort!
Det tycker jag är ganska skönt. Focusera på det nya istället.
För mej går alltid nyår i mörkblått och silver så att det röda måsta bort. Jag ser fram emot att duka nyårssupén med massor av silver på bordet. Snart börjar mitt nya år...

Inga kommentarer: