söndag 17 februari 2008

Jag ska bada idag


Solen skiner och vi ska ut och testa barnens nya skidor. När vi var och köpte dom tänkte jag: Jag vill också ha! Sedan såg jag prislapparna och sedan såg jag alla kläder och pjäxor. Satan vad dyrt det är. Det är ok om jag kommer att använda grejerna, men eftersom jag inte vet om det kommer att finnas snö här om några år känns det inte som någon bra investering. Det är ju knappt någon snö som det är nu.
Efter lunch ska vi åka till äventyrsbadet. Gud vad bra, jag älskar att bada och simma. Vi skulle naturligtvis vara lite ekonomiska när vi var där tidigare, så jag köpte två tio kort. Ett för vuxna och ett för barn. Det skulle bli mycket billigare så. Problemet nu är att jag tappat bort dom, så nu blir det mycket dyrare istället. Jag har haft det i min plånbok hela tiden, men nu är den försvunnen. Var o var kan den vara?

Inga kommentarer: