tisdag 12 februari 2008

Dagisdag


Oj vilken dag! Jag har jobbat på dagis hela dagen idag. (mina barns dagis) Det roar mej enormt. Barn är så finurliga och vid matbordet hittade de på en saga som alla barn vad med och bidrog till. Det var så kul att höra hur sagan tog form och att alla fick vara med och skapa. Jag satt vid bordet och tänkte; här kommer det gratis sagor, jag borde anteckna vad som sägs och skriva ner den.

En gång gjorde jag en fin pekbok med tattoo motiv. Kanske jag ska arbeta lite mer på den och försöka gör något av den ändå?
Jag vet inte.

Jag har även varit på ett föräldramöte på dagis i två timmar i kväll så nu ska jag vila i soffan resten av kvällen. Jag har gjort mej förtjänt av att slöa i kväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den där pekboken skulle bli en hit, absolut. Den måste du göra klart... :-)

P-O Sedin sa...

Håller absolut med.. den skulle sälja bra nu när tattoos och motorcyklar är överallt på tv.