onsdag 13 februari 2008

Drömmen om ett hotellrum


Värdelöst! Jag säger bara det.

Kanske jag gör ett uppehåll med bloggen och läser lite böcker och öva på att skriva lite istället...

För det spelar ju ingen roll att jag är arbetslös på dagarna det är ju ändå 1000 saker som ska göras, tatueras, och handlas och kläder som ska tvättas och möten som jag måste närvara på.

Jag borde vara bortrest och bo på ett lyxhotell, få massage, äta körsbär, dricka källvatten utan bubblor, läsa tidningar som bara innehåller ytligt skvaller, vara omgiven av människor som aldrig pratar om tatueringar och det ska vara musik i bakgrunden som byts ut automatiskt beroende på vilket humör jag är på.

Jag tror jag måste börja motionera, då blir nog allting bra.
Jag ska genast skriva upp det på den där "att göra listan" då känns det nog bättre...

Inga kommentarer: