onsdag 15 augusti 2007

Nu kan jag lägga ner

Jaha, det var det. Varför ska jag fortsätta? Jag har dumt nog surfat runt bland olika bloggar för att se mej om lite. Nu kan jag ge upp och sluta. Jag hittade den bästa bloggen av dem alla. Anders Sparrings blogg dödade mej. Egentligen borde den inspirera mej, men det gjorde den inte. Jag dog istället. Av kärlek. Det var det bästa jag läst.

Nu vill jag ännu mindre läsa Anais Nin boken, bortkastad tid. Kunde lika gärna läsa den på finska, (fast då skulle den antagligen vara roligare.) Kris! Jag får väl ta med mej Dr Phil till sängen i kväll, kanske han kan trösta mej. Skit också, jag kan knappt andas. Varför har jag inga chips eller räkor, nåt som går att äta? Jag tror jag måste ligga och stirra i taket ett tag. Det var lite mycket att ta in. Måste smälta det. Min första blogg dag och jag har redan fallit i bitar...

Inga kommentarer: