torsdag 30 augusti 2007

ingen motion för mej


Idag köpte jag lagnings grejer på Clas Olsson till min cykel. Jag kom ju på att det går ju och fusk laga punkteringar med nåt skumaktigt. Imorgon var det bestämt att jag skulle cykla in till Universitetet med min vän Marika. Nu blir det inte så. Det där skummet som skulle vara inne i däcket, pös ut överallt. Jag gav upp och ska lämna in den på verkstad istället. När jag får tillbaka cykeln kommer det att regna fem veckor i sträck, men så är ju livet. Förresten, jag gick ju hem i dag. Tog en timme och jag fick skavsår först fem minuter från hemmet, det var ju bra. Ibland har även jag flyt.

2 kommentarer:

Jorgen sa...

Hmmm... skumt! Måste vara en mycket trasig slang om det pyser ut så där mycket.

Ingela sa...

Ja, men det blev ett kodak moment istället. Förlåt att jag missat kommentaren. Kul att jag fick en.